Melkunie | Zuivelmerk

Slimme website verwerkt 17 miljoen actiecodes!


Heb jij deze zomer de actie van Melkunie gezien op tv? Masc bouwde de website voor deze Familiepret-actie in opdracht van en in samenwerking met Novad, bureau voor merkactivatie.

Familiepret

Actiecodes sparen met het hele gezin, daar draaide het om in de Familiepret-actie. Miljoenen Melkunieproducten werden uitgerust met deze actiecodes. Op de website die Masc bouwde konden deelnemers een familiepagina aanmaken en de actiecodes invoeren. Elke week vielen daarmee 250 deelnemende families in de prijzen.

Novad won met de herintroductiecampagne van het merk Melkunie zelfs het Bronzen Esprix Award voor 2013! Deze prijs draait om gedragsverandering van consumenten.
 

6 weken, 1500 Familiepretpakketten, 17 miljoen actiecodes

Er komt nog heel wat kijken bij het bouwen van zo’n actiewebsite. Een uitdaging die we met plezier aangingen. In zes weken tijd maakten duizenden deelnemers een familiepagina aan. Uitgenodigde familieleden konden vervolgens zelf inloggen om hun eigen actiecodes in te voeren.

Al die actiecodes werden trouwens ook door onze applicatie gegenereerd en verwerkt. Zeventien miljoen om precies te zijn. In totaal wonnen daarmee 1500 families een pretpakket. 

Ook een creatief actieplan?

Heb je ook een creatief actieplan en wil je weten wat wij daarin kunnen betekenen? Bel ons gerust op voor een goed gesprek!
 

Masc en Novad 

Masc werkt regelmatig samen met Novad. Dit bureau voor merkactivatie is gevestigd in Amerongen en is gespecialiseerd in concept & strategie, shoppermarketing, corporate design en creatie.